Ännu ett vallöfte infriat

Dagens Nyheter
19 Jan 2012

Här öppnar SL för båtresor […]Här öppnar Kristdemokraterna SL för båtresor

Pendelbåtslinjen från Nybrokajen, via Nacka till Larsberg på Lidingö har passerat ännu en grynna utan att gå på grund. Trafiknämnden i Stockholms läns landsting kommer på sitt sammanträde den 24 januari nu att godkänna en rapport om förlängt försök under 2012 med pendelbåtslinjer på Stockholms inre vattenvägar. Läs även om nyheten på Lidingösidan.

SR & SR

Kristdemokraterna i Stockholms läns landsting söker pressekreterare

Stockholms läns landsting är en av Sveriges största arbetsgivare och påverkar varje dag hundratusentals stockholmare som åker kollektivtrafik ell

”Betonglejon inte tillräckligt för att skydda gatorna mot terror”