Stockholm stad och län håller Navet-utbildning

Ikväll samlas Kristdemokrater i Stockholms stad och län för att lära sig mer om Kristdemokraternas intranät ”Navet”. Navet är en viktig kommunikationspunkt för medlemmar i Kristdemokraterna, där kan man få information om vad som händer från lokalnivå till riksorganisationsnivå. Är du medlem i Kristdemokraterna i Stockholm stad och län så är du välkommen ikväll den 21 februari till munkbron 1 kl. 18:00. (T-bana Gamla stan

För er som missat detta tillfälle så finns en andra chans den 20 april 18:00, också på Munkbron 1! Kontakta ombudsman Lovisa-Teolinda Pettersson på: Lovisa-teolinda.pettersson@kristdemokraterna.se för anmälan!

Läs mer om navet på: https://www.kristdemokraterna.se/Navet/

Ekerölinjen ännu en pendelbåtssuccé

Den nya pendelbåten mellan Ekerö och Stockholms city är en framgång och blir permanent, med dubbelt så hög kapacitet i rusningstid. Utvecklingen

End of the road? Miljarder saknas för Tvärförbindelse Södertörn